قیمت لمینت دندان طرح لبخند در شرق تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 97
:: بازدید سال : 909
:: بازدید کلی : 3982

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

قیمت لمینت دندان طرح لبخند در شرق تهران
پنج شنبه 19 فروردين 1400 ساعت 14:40 | بازدید : 68 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

اگر دندان های شما مشکل دارد و  می خواهید از لمینت استفاده کنید ولی به واسطه هزینه لمینت، نمی توانید از این خدمات استفاده کنید و به دنبال لمینت دندان ارزان تهران هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا نه به خدمات لمینت دندان ارزان در تهران بلکه به خدمات لمینت اقساطی در تهران نیز دست پیدا کنید.

لمینت دندان چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم با مشکلات مختلف دندان روبه‌رو باشید، به دنبال روش هایی می گردید تا این مشکلات را پنهان کنید تا لبخندی بی نقص و طبیعی داشته باشید که لمینت همین راه حل است. ساده تر بگم، لمینت به پوشش هایی مخصوص اشاره دارد که به واسطه مواد مخصوص دندانپزشکی ساخته می شوند تا دندان های مشکل دار را به صورت خیلی ظریف و دقیق پوشش دهند و مشکلات دندان را پنهان کنند.

هزینه لمینت دندان چقدره؟

لمینت دندان جزو خدمات زیبایی به حساب می آید و هزینه نسبتا بالایی هم دارد. در قیمت گذاری لمینت دندان عوامل مختلفی مثل تعداد روکش لمینت سرامیکی، کیفیت روکش لمینت سرامیکی، هزینه دندانپزشکی لمینت، هزینه های جانبی و هزینه دندان پزشک تاثیر گذار است. با توجه به تمام عوامل ذکر شده، هزینه لمینت سرامیکی بر هر دندان، 1 تا 2 میلیون تومان هزینه دارد.

لمینت دندان ارزان تهران

لمینت دندان ارزان در تهران، با هدف کاهش هزینه های مراجعه کنندگان شکل گرفته است. کلینک دندانپزشکی آدرینا، برای این که همه بتوانند از لمینت های با کیفیت سرامیکی استفاده کنید، قیمت لمینت را تا حد ممکن کاهش داده که با توجه به این موضوع، شما خیلی راحت می توانید تمام دندان های ایراد دار خود را لمینت کنید. بدون این که از هزینه لمینت دندان هراس داشته باشید.

لمینت دندان اقساطی

همانطور که گفته شد، قیمت لمینت دندان خیلی گران است. از این رو برای کاهش هزینه لمینت دندان، کلینک تخصصی آدرینا، نه تنها خدمات لمینت دندان ارزان تهران بلکه خدمات لمینت دندان اقساطی در تهران را نیز ارائه می کند. در این روش می‌توانید به صورت اقساطی و با کوچکترین فشار مالی، تمام دندان‌های مشکل دار خود را لمینت سرامیکی کنید. 

لمینت دندان اقساطی

کامپوزیت ارزان تر است یا لمینت؟

کامپوزیت با توجه به کیفیت و مواد سازنده و البته کاربردی که دارد، از لمینت ارزان تر است. اما بد نیست به این نکته هم اشاره داشت که کامپوزیت با لمینت تفاوت های اساسی دارد. بد نیست بدانید که حداقل هزینه کامپوزیت 800.000 هزار تومان می‌باشد که این رقم به 1.500.000 هزار تومان نیز می‌رسد.

چرا از کامپوزیت به جای لمینت استفاده نمی شود؟

خیلی از افراد با توجه به هزینه لمینت، به سراغ استفاده از کامپوزیت می روند. در حالی که کامپوزیت اصلا کاربرد لمینت را ندارد و مناسب هر نوع دندانی نیست. توصیه می کنیم مقاله «دلایل برتری لمینت دندان نسبت به کامپوزیت ها» را حتما مطالعه کنید. فارغ از موضوعات ذکر شده. باید بدانید که کاربردهای کامپوزیت بسیار محدود و اصلا مناسب دندان‌هایی که مشکلات بد فرمی یا لک فراوان دارند نیست. توصیه می کنم قبل از انجام کامپوزیت یا لمینت، حتما با پزشک ماهر مشورت کنید.

چرا از خدمات لمینت کلینک تخصصی آدرینا استفاده کنیم؟

همانطور که در مقاله اشاره شد، هزینه لمینت زیاد است و از کامپوزیت هم نمی‌توان به جای لمینت استفاده نمود. پس باید به سراغ راهی بود که در عین کاهش هزینه، کیفیت لمینت ها را کاهش ندهد. با تمام تفاسیر کلینک تخصصی آدرینا با ارائه خدمات لمینت دندان ارزان تهران و البته لمینت دندان اقساطی در تهران به شما در محقق شدن این هدف کمک می کند. در یک کلام «اگر به دنبال لمینت با کیفیت عالی هستید و هزینه هم برای شما بسیار مهم است از خدمات لمینت ارزان و اقساطی،  دکتر الیاهو استفاده کنید.

 

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: لمینت دندان ارزان , لمینت ارزان , قیمت لمینت , قیمت لمینت ارزان , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: